Opis zajęć
Celem prowadzenia zajęć jest zdobycie przez słuchaczy podstawowej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu reklamy, komunikacji w mediach społecznościowych, nowych mediach, pisania tekstów na potrzeby reklamy, budowania strategii i kampanii reklamowych w różnych kanałach internetowych, zarządzania kampaniami reklamowymi umożliwiającymi zwiększenie: rozpoznawalności marki, ilości odwiedzin na stronie internetowej, polubień na portalach społecznościowych. Prezentacja warsztatu pracy osoby odpowiedzialnej za public relations i reklamę.
Poruszane tematy podczas zajęć:
- rodzaje reklamy, reklama w internecie;
- strategia i budowa kampanii reklamowych w Internecie;
- podstawy pozycjonowania (SEO Search Engine Optimization);
- SEOCopywriting piszemy wartościowe teksty;
- jak pisać teksty czytelne dla użytkownika i wyszukiwarek;
- kampanie reklamowe SEM (Search Engine Marketing), AdWords;
- jak zarobić na pisaniu bloga? Kampanie AdSense;
- komunikacja w mediach społecznościowych;
- trendy i tendencje w komunikacji online;
- fundamenty efektywnej komunikacji – badania z użytkownikami;
- piszemy w sieci – jak to robić?;
- jak napisać ciekawy tekst reklamowy;
- newsletter – sposób na reklamę, aspekty techniczne;
- projektujemy i piszemy newsletter;
- aby newsletter nie był spamem;
- reklama na portalach społecznościowych;
- przygotowujemy ciekawy kontent na Facebooka;
- utrzymanie relacji z użytkownikiem w internetowych; kanałach informacji.
INFORMACJA:
Wysokość składki rocznej na Radę Rodziców Centrum Młodzieży (potrzeby pracowni/materiały dydaktyczne/realizacja programu) – 190 zł