Opis zajęć

Celem prowadzenia zajęć jest zdobycie przez słuchaczy podstawowej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu reklamy, komunikacji w mediach społecznościowych, nowych mediach, pisania tekstów na potrzeby reklamy, budowania strategii i kampanii reklamowych w różnych kanałach internetowych, zarządzania kampaniami reklamowymi umożliwiającymi zwiększenie: rozpoznawalności marki, ilości odwiedzin na stronie internetowej, polubień na portalach społecznościowych. Prezentacja warsztatu pracy osoby odpowiedzialnej za public relations i reklamę.

Poruszane tematy podczas zajęć:

  1. Rodzaje reklamy, reklama w internecie
  2. Strategia i budowa kampanii reklamowych w Internecie
  3.  Podstawy pozycjonowania (SEO Search Engine Optimization)
  4. SEOCopywriting piszemy wartościowe teksty
  5. Jak pisać teksty czytelne dla użytkownika i wyszukiwarek
  6. Jak zaistnieć w sieci Internet z kampania reklamową?
  7. Kampanie reklamowe SEM (Search Engine Marketing), AdWords
  8. Jak zarobić na pisaniu bloga? Kampanie AdSense
  9. Komunikacja w mediach społecznościowych
  10. Trendy i tendencje w komunikacji online
  11. Fundamenty efektywnej komunikacji – badania z użytkownikami
  12. Piszemy w sieci – jak to robić?
  13. Jak napisać ciekawy tekst reklamowy
  14. Newsletter – sposób na reklamę, aspekty techniczne
  15. Projektujemy i piszemy newsletter
  16. Aby newsletter nie był spamem
  17. Reklama na portalach społecznościowych
  18. Przygotowujemy ciekawy kontent na Facebooka
  19. Utrzymanie relacji z użytkownikiem w internetowych kanałach informacji