Opis zajęć

Celem prowadzenia zajęć jest zdobycie przez słuchaczy podstawowej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu reklamy, komunikacji w mediach społecznościowych, nowych mediach, pisania tekstów na potrzeby reklamy, budowania strategii i kampanii reklamowych w różnych kanałach internetowych, zarządzania kampaniami reklamowymi umożliwiającymi zwiększenie: rozpoznawalności marki, ilości odwiedzin na stronie internetowej, polubień na portalach społecznościowych. Prezentacja warsztatu pracy osoby odpowiedzialnej za public relations i reklamę.

Poruszane tematy podczas zajęć:

  • rodzaje reklamy, reklama w internecie;
  • strategia i budowa kampanii reklamowych w Internecie;
  •  podstawy pozycjonowania (SEO Search Engine Optimization);
  • SEOCopywriting piszemy wartościowe teksty;
  • jak pisać teksty czytelne dla użytkownika i wyszukiwarek;
  • kampanie reklamowe SEM (Search Engine Marketing), AdWords;
  • jak zarobić na pisaniu bloga? Kampanie AdSense;
  • komunikacja w mediach społecznościowych;
  • trendy i tendencje w komunikacji online;
  • fundamenty efektywnej komunikacji – badania z użytkownikami;
  • piszemy w sieci – jak to robić?;
  • jak napisać ciekawy tekst reklamowy;
  • newsletter – sposób na reklamę, aspekty techniczne;
  • projektujemy i piszemy newsletter;
  • aby newsletter nie był spamem;
  • reklama na portalach społecznościowych;
  • przygotowujemy ciekawy kontent na Facebooka;
  • utrzymanie relacji z użytkownikiem w internetowych; kanałach informacji.